Caisson CongresTechniek B.V
Print deze pagina



In de grote zaal van het imposante bioscoop-, en conferentiecomplex CineMec in Ede organiseert Food Valley een conferentie met als onderwerp: Consumer Insights, Inside Consumers. Vrij vertaald: Inzichten die de consument heeft over van alles en nog wat en…; hoe komen ze daar toe? Wat beweegt ze? 

Nieuwe begrippen rollen over de toonbank.

‘Participatieve generatie?!’ Wat is dat? Een nieuwe opgroeiende generatie?

Volgens de eerste spreker tijdens dit internationale evenement van stichting Food Valley, Vincent de Clippele (directeur Nestlé Benelux) zijn dit met name die mensen die overal een mening over hebben. ‘En daar dient men rekening mee te houden’, brengt hij naar voren. ‘Meer dan we nu denken zijn mensen bezig zich van informatie te voorzien over de kwaliteit van voedsel; ‘leeftijd in deze maakt hoegenaamd geen verschil.’

Inzicht verkrijgen in het profiel van deze groep consumenten wil hij dan ook als vertrekpunt nemen. ‘Ga een gesprek aan met ze!’ zo betoogt hij verder….

FOOD VALLEY CONFERENTIE Consumer Insights, Inside Consumers, wordt eenmaal per jaar gehouden. Dit is het Lustrum! 

Twee tolken in dienst van Caisson nemen plaats in de cabine achter de coulissen. Ze worden van een beeldscherm voorzien om alles treffend te kunnen volgen.